VEELGESTELDE VRAGEN

 

Hoe maak ik een account aan?
Via Mijn account kun je via de button Account aanmaken je gegevens invullen en een wachtwoord kiezen. Er zal ter bevestiging een email naar het opgegeven emailadres worden verzonden.
 

Waarom moet ik een account aanmaken?
Met een account kun je zelf je bestellingen makkelijk bekijken. Daarnaast gaat het bestellen sneller omdat je gegevens al bij ons bekend zijn.
 

Kan ik ook afrekenen zonder account?
Ja je kunt ook een bestelling plaatsen zonder dat je een account hoeft aan te maken.
 

Hoe lang is de leverijd van mijn product?
Is het product op voorraad en plaats je een bestelling op een werkdag voor 15.00 uur? Dan wordt je bestelling dezelfde dag verwerkt en aangeboden aan PostNL en dan heb je jouw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen in huis. Kijk voor de exacte levertijd kijk je bij het product onder het kopje product specificatie. Als het product niet meer op voorraad is, dan zie je de melding bij het product en krijg je tijdens het afrekenen ook een melding met de verwachtte levertijd. Mocht je vragen hebben over de levertijd van je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier of via de mail info@kinderkadootje.nl.
 

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja zodra je bestelling is aangeboden aan PostNL ontvang je via PostNL een track&trace code en kun je zelf je bestelling volgen.
 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik mijn bestelling voltooid heb?
Zodra je bestelling is aangeboden aan PostNL kun je je bestelling niet meer wijzigen. Mocht je je bestelling willen wijzigen dan kun je het beste z.s.m. contact met de klantenservice opnemen via info@kinderkadootje.nl of bel ons op telefoonnummer
06-45 742 746 en kunnen wij kijken of er nog een wijziging mogelijk is.
 

Ik heb mijn bestelling voltooid, maar ik heb geen bevestiging ontvangen?
Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je SPAM box is binnen gekomen. Mocht de bevestiging niet in de SPAM box zitten en je hebt binnen een uur nog geen bevestiging van je bestelling ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice via info@kinderkadootje.nl of bel ons op telefoonnummer 06-45 742 746 dan gaan wij gelijk kijken of je besteling goed is ontvangen.


Wordt mijn product altijd gratis ingepakt?
Ja alle producten met uitzondering van de speelgoedkisten en lampen, groeimeters en posters van Designed4kids worden gratis ingepakt. Je kunt zelf in het bestelproces kiezen of je je bestelling wilt laten inpakken. Is er geen inpak keuzemogelijkheid dan kan het product niet door ons ingepakt worden.
 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt bij ons veilig betalen met iDeal of Creditcard. Tijdens het afrekenen kun je zelf je keuze maken hoe je je bestelling wilt betalen.
 

Ik heb een kortingscode, hoe werkt dat precies?
Tijdens het afrekenen in stap ? kun je de kortingscode invullen en zal de korting direct worden verrekend.
 

Mag ik SALE producten ook retour sturen?
Ja ook hier geldt dat je recht hebt op een zichttermijn van 14 dagen.


Wat is het verschil als het product door de leverancier wordt verzonden?
Het product ligt niet op voorraad bij ons in het magazijn en wordt vanuit de leverancier rechtstreeks naar jou verzonden. De leverancier verzorgt de complete verzending. Je ontvangt geen track&trace code van ons omdat wij zelf de verzending niet verzorgen.


Ik wil mijn product retourneren maar het betreft een verzending door de leverancier, wat nu?
Ook als een product via de leverancier is verzonden heb je recht op de 14 dagen zichttermijn. Mocht het product toch niet naar wens zijn dan kun je dit via het modelformulier herroepingsrecht aan ons doorgeven en binnen 14 dagen je pakket naar ons retour sturen.
KinderKadootje
T.a.v.: Retouren
Hoge Rijndijk 143, 2314AB LEIDEN
De kosten voor het retour zenden dien je zelf te betalen. Als je de complete bestelling retourneert dan krijg je de verzendkosten teruggestort op je rekening.
 

Is de levertijd langer bij verzending door de leverancier?
Ja de levertijd is langer. Hoe lang de levertijd voor het product is, kun je onder het kopje product specificaties bij het betreffende product terugvinden.
 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb? 
Stuur een email met in de bijlage een aantal foto's waarop de klacht goed zichtbaar is, beschrijf in een korte omschrijving de klacht en vermeld het ordernummer van de betreffende bestelling naar: info@kinderkadootje.nl.

Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jouw klacht van toepassing zijn.

Let op:
Ontvang je je bestelling met schade? Meld dit binnen 24 uur na ontvangst van je bestelling. Stuur foto's van de schade waarop de schade goed zichtbaar is en een volledige foto van het product en een vduidelijke omschrijving van de schade.  Verpak het product in dezelfde verpakking als waar je het product in hebt ontvangen, anders kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen.  

Hoe snel krijg ik een reactie als ik een klacht heb?
Binnen 1 a 2 werkdagen zullen wij de klacht in behandeling nemen en contact met je opnemen.
 

Heb ik garantie op mijn aankoop?
Ja de garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Mocht er een klacht ontstaan buiten de periode van 6 maanden dan is het mogelijk dat hier de fabrieksgarantie op van toepassing is. Dit is van toepassing in een beperkt aantal gevallen. De garantieperiode start op de dag van aankoop.


Staat jou vraag er niet bij?
Neem contact op met onze klantenservice via info@kinderkadootje.nl of bel ons op telefoonnummer: 06-45742746.

 

© 2016 - 2024 KinderKadootje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel