BESTELLEN & BEZORGING

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
*Voor 15.00 uur besteld zelfde werkdag verzonden! Dit geldt alleen op werkdagen en als de artikelen op voorraad zijn. Wij verwerken alle bestellingen op werkdagen tot 15.00 uur en dragen dit dezelfde dag over aan PostNL. Wij verzenden via MyParcel en in 99% van de gevallen wordt je pakketje op tijd geleverd en zal je je bestelling de volgende dag al in huis hebben. 

Bij het artikel in de webshop kun je zien dat een product niet op voorraad is en wat de verwachte levertijd is, als er niets over de levertijd vermeld staat dan is het product op voorraad.
Wil je zeker weten of het product op voorraad is, dan kun je deze informatie ook terug vinden bij het product onder het kopje "product specificatie".
De levertijd van de producten van ons eigen merk KinderKadootje is 1 week, dit komt omdat de producten handgemaakt zijn en op beste worden geproduceerd. Zodra het product besteld wordt dan begint het productieproces en daardoor is de levertijd langer wat langer. 


Met welke betaalmogelijkheden kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt bij ons veilig en snel betalen met iDeal en Creditcard en voor Belgie met Bancontact. Betalen van je bestelling gaat bij KinderKadootje uitsuitend via de beveiligde omgeving van Mollie en je komt op de pagina van Mollie terecht zodra je akkoord bent gegaan met je bestelling. Mollie is het bedrijf dat voor ons de betalingen regelt.

Moet ik verzendkosten betalen?
Voor bestellingen tot €99.- betaal je € 5,50 verzendkosten en bestellingen vanaf €99,- worden gratis verzonden in Nederland. Voor Belgie en Duitsland geldt het tarief van € 9,25 voor bestellingen tot €99,- en vanaf €99,- is verzending gratis.
 

Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is aangemeld bij MyParcel en aangeboden wordt bij PostNL kun je via de Track&Trace code van PostNL je bestelling volgen. De code ontvang je per email van PostNL.
 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, je kunt je bestelling op ieder gewenst adres in NL of BE of Duitsland laten bezorgen. In het bestelproces bij stap 2 kun je kiezen voor ander afleveradres.
 

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
Nee dat is niet verplicht je kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Het voordeel van een account is dat je al je bestellingen kunt terug zien. Daarnaast kun je makkelijker een bestelling plaatsen omdat je gegevens dan bij ons bekend zijn.


Hoe wissel ik een Giftcard of kortingscode in?
In het bestelproces bij stap 4 kun je een giftcard of kortingscode invullen. Het bedrag wordt bij het afrekenen verrekend.
 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op de webshop zijn inclusief BTW.
 

Wordt mijn bestelling altijd gratis ingepakt?
Wij pakken alle artikelen met uitzondering van de speelgoedkisten en de lampen, groeimeters en posters van Designed4kids gratis in. Bij het artikel in de webshop kun je een keuze maken of je het artikel wel of niet wilt laten inpakken, wordt er geen optie aangeboden voor het laten inpakken dan wordt het artikel niet door ons ingepakt.


Wat betekent; je bestelling wordt rechtstreeks door de leverancier verzonden?
De lampen, groeimeters en posters van Designed4kids hebben wij zelf niet op voorraad en worden gelijk vanuit de leverancier naar de klant verzonden. Mocht je een artikel van Designed4kids willen retourneren dan moet het artikel niet naar Designed4kids, maar naar het retouradres van KinderKadootje gestuurd worden.


|Heb je vragen over je bestelling of de bezorging?
Neem contact op via info@kinderkadootje.nl of bel ons op telefoonnummer: 06-45742746.

© 2016 - 2024 KinderKadootje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel